XM

15 Mei 2010

My Hada Labo


hello..
salam hari sabtu semua
hari ni aku nak cerita pasal ke'terpengaruh'nya aku...
sempena guardian membuat sale maka kita perlu la pergi ke guardian yang mengambil masa 2 minit sahaja dari rumahku ini...huhu..
aku nak beli...Hada Labo..
aku dapat tahu dari redmummy.setelah baca entry redmummy tu aku terus terpengaruh nak beli..
konon2 nak beli ni dulu..


~nak beli ni je~

walaupun beautycode Cosway aku ada lagi,tapi aku nak beli gak..dan aku suka seragam..maka aku juga telah terbeli..ni jugak..hehehee..


~lotion acid hyaluronic dan pasangannya iaitu face wash~

selain dari redmummy,aku juga ada baca entry dari kancilbiru pasal hada labo ni.so makin terpengaruhlah i you!!ish tapi aku beli face wash kecik je(macam nak beli yg besar)huhu..sebenarnya aku masuk guardian nak beli satu barang je..tapi..taraa..


~lalalala~

tapi ni aku tak masukkan gambar fortune cookies First Choice tuk haziq yg aku beli kat guardian jugak.yg aku tak puas hati tu dlm setiap paket fortune cookies tu ada kertas tulisan kate2 motivasi.masalahnya tu biskut kanak2!macam mana kalau anak aku termakan kertas kecil yang ada tulisan motivasi tu?huhu.
tak sabar nak pakai hada labo ni.tapi kena abiskan beautycode dulu.huhu..
oklah tak larat nak tulis banyak2.[eing dengan kerenah haziq dan hazeera ni.adoi.ni baru anak dua.laki aku nak anak lapan ok.tengokla kalau aku larat.hehe.
sekian laporan dari saya yg suke beli barang

nota kaki:perlu ke pergi jomheboh dengan dua anak kecil?

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook