12 May 2010

bertiga dengan mu pasti lebih baik


lihat awan disana
berarak mengikutiku
pasti dia pun tahu..
andai ...
dah dah aku kalo nyanyi semua lirik hentam je..huhu..tapi bukan sape2 dengar pun,cuma haziq dan hazeera je,so diorang tak tahupun kalau aku nyanyi salah lirik.haha
hari ni saya nak tulis perkembangan haziq dan hazeera...

haziq:
-dah makin pandai cakap
-banyak sangat perkataan yg dia dah tahu cakap..tapi antara perkataan yang glamer yang keluar dari mulut haziq ialah..tatut(takut),susu,nanash(panas),lowi(lori),bash(bas) dll
-semakin obses dengan kenderaan,tiap kali kuar naik kete dia mesti sebut lowi(lori) bila nampak ori
-dah boleh diharap tuk on off tv(so dia leh jadi remote)haha,ambil sapu tangan,amikkan hp dan amik ape sahaja
-suka kaco mama dia baca paper!
-dah ada buku sendiri,sekarang selalu pegang2 pen dan tulis conteng dalam buku dia,tapi semalam dia ponteng sofa!!!!!

hazeera:
-dah belajar makan biskut baby
-dah naik walker
-dah pandai  nanges kuat2 kalau tengok mamanya tak de dekat dia
-dah pandai gigit B aku!
-dia suka buku abang dia,dia nak gigit!
-lum pandai duduk lagi,eh nak cepat sikit membesar,mama tak sabar nak tunggu ni.huhu

ok,hari ni aku tepek gambar aksi diorang berdua,seperti biasa tak edit2!pemalas.huhu


~mama gedix nak amik gambar haziq pas mandi~

~dua2 nak kat playmat~

~abang yang baik,macam adik dia nak botol sangat~

~muka beria menolak stroller adiknya*dush*~


~isap botol nak pegang tangan adik~


~main bola atas toto~


~hazeera tengok kamera.comel!~


~dalam proses nak kacau adik dia la tu!~


~pegang tangan lagie~


~tangan haziq siap tunjuk kamera.huhu~


~dia cium adik dia!huhu~


~dalam kete pun berimpit~


~dalam kete jugak.mpv satu.huhu~


~abang terkenang zaman berwalker~


~adik nak pinjam mainan abang kejap tau~

okla...macam banyak je aku tepek gambar hari ni..aceceh..macam ade orang bace!huhu..
sekian laporan perkembangan anak2 saya,
mama mithali

nota kaki:hobi baru amik gambar anak2

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook