XM

10 Mei 2010

haziq,hazeera dan cloth diapers

halooo..
salam 10 mei untuk semua yg membaca blog picisanku..huhu(ade ke)ehehehe
ingatkan nak wat entry pasal family day semalam,tapi gambar lum masuk acer picisan lakiku ni..huhu
nantila ku ceritakan cerita ceritiku..
hah aku jugak first time jumpa blogger2 kat family day tu
emm nanti la aku wat entry pasal family day semalam
ni adalah cerita dah lama di mana aku baru beli cloth diapers(CD)!
hahaha aku dah tahu lama pasal CD ni tapi tak berminat pun nk pakaikan anak aku CD sebab macam leceh dan laki aku pun kate pakai drypers je..
tapi...bila surf2 internet,kat fb kat blog semua kebanyakkan orang /bloggers/kawan2 pakaikan nak diorang
CD,so aku pun nak try la..
huhu mama haziq n hazeera dah terpengaruh!
aku beli online dari miela.beli 5 dapat percuma legging..wow tak sabar nak melaramkan pakaikan hazeera legging..cuma sekarang tgh fikir ade ke legging tuk budak lelaki?huhu
pas dah beli 5,aku pun nak beli lagi..dan aku beli lagi 5 dari zainor .yang dari mila kena beli online sebab dia kat ipoh,yg dari zainor aku beli cash n carry kat umah dia kat seksyen 16,shah alam...dua2 orang yang aku beli ni memang gerenti murah...pas ni nak beli lagi la...mungkin nak cukupkan 20 kot..huhuhu..
ni ada sikit2 aksi haziq dan hazeera pakai CD

~baru pas mandi~


~khusyuk main kete~


~berCD sambil wat delivery servis.huhu~


~baca buku la pulak~

~asyik pakai CD pink~

kebanyakkan gambar haziq pakai CD coz hazeera sentiasa berbaju.perempuan so pemalu la skit eh.hehehe.
masa CD ni sampai haziq siap tiru aku cakap terima kasih pada budak currier service tu.haha.pas dah bukak bungkusan aku nak try la kat haziq,tapi dia kate 'takut..takut'ntah ape2 anak teruna kau ni.huhu.
okla tu je celoteh hari isnin aku..
bye..

nota kaki:selamatkan alam sekitar dengan berCD!

2 ulasan:

Sumijelly berkata...

hehehe..Cd nie memang bagus untuk penjimatan....

pernah pakai kan untuk si kcik...
tp tula..bab nak membasuh tu yg malas kan?? hahahaha


Sumijelly.com

mrs adam berkata...

memang leceh skit nak membasuh tu,tak tahula saya sendiri bertahan sampai bile.hehe

Related Posts with Thumbnails

Photobook