XM

06 Disember 2011

~Testimonial Bamboo Charcoal Slimming Suit

hello blog
owh dah lama tak cerita kisah peng'kurus'an badan aku yek
aku geram tau berat aku tak turun2 wei
static je 58kg!
kadang2 naik 0.5kg kadang2 turun 0.5kg
wei nyampah sey!aku cuma nak turunkan 3-4 kg je pun!
susah sey.aku dah kurangkan makan
tapi ikut mood jugak.kalau mknn sedap aku bantai makan jugak.haha
TAPI!
ada TAPInya iaitu paling aku tension bila ada mak cik rewang masa kenduri kawen adik aku tanya
adakah aku berisi a.k.a pregnant sebab perut aku vuncit!
wei!sangat tension dengan diri sendiri ye.huhu
tak de kau tension ngan mak cik yang tanya tu.haha
so setakat ni aku hanya mampu berusaha skit2 iaitu kurangkan makan
dah la tak boleh sangat nak kurangkan makan sebab kadang2 aku sakit perut kalau tak makan.adoi
dan...
aku pun beli la ni

Bamboo Charcoal Slimming Suit

owh ni belian yang ke2 ye
aku beli ni sebab murah.haha
RM33 saje,campur kos pos RM39 la
wei ni harga paling murah aku survey ye
ada juga penjual yang jual benda ni RM50,RM60,RM80..90 pun ada kot
alhamdulillah aku jumpa yang murah.lalalala
sebelum beli

aku beli di E Buying Marketing

sebelum beli aku survey testimonial dulu
tak banyak sangat testimoni dari pengguna sebab benda ni baru
tapi yang aku tertarik nak beli sebab ada lubang kat bawah untuk buang air kecil
dan harga murah.haha
so beli satu dulu,pakai rasa elok,beli la lagi satu sebab nak pakai hari2
satu pakai satu basuh
so pakai ni tak de menguruskan badan terus.tapi at least sendat kan perut kita,so kita akan kurang makan
nak tengok hasil kena pakai 2 bulan dulu.owh aku pakai awal nov,so dah sebulan aku pakai
testimoni aku:boleh la pakai untuk mengurangkan kita makan sebab sendatkan perut kita,pakai pun selesa,aku pakai setiap masa.haha.over.kalau malas aku pakai 8 jam je.senang nak buang air kecil.TAPI susah bila nak buang air besar sebab kena bukak terus kalau nak verak.kalau pakai tu rasa perasan badan kita cantik la.haha.hasilnya belum nampak lagi sebab aku baru pakai sebulan.apa2 pun kau kena berusaha!huhu.so ni la salah satu usaha aku.eh rasa nak bersenam,skipping,tapi keadaan tak mengizinkan.aku nak kena study daa,exam dah dekat.lepas exam maybe boleh senam banyak2 skit.wei berat badanku bila anda mahu turun ha?



nota kaki:nape la perut aku buncit ha?

52 ulasan:

AmirulAcap berkata...

ape kesan pakai nie skrg? ade perubahan tak sbb terfikir nak beli jgak..

mrs adam berkata...

saya dah pakai 3 bulan,berat tak turun pun.tapi berat tak naik la.maintain je.ok kot pakai ni sbb kita rasa bdn tak menggelebeh kalau pakai ni,pas tu perut sendat so akan makan skit.tapi kdg2 panas.hee.tu pendpt sy la

Sharifah berkata...

nak tanya, beli kat mana benda nie, saya jumpa mostly juual above rm50..

mrs adam berkata...

saya beli kat ebuying https://www.facebook.com/ebuying?ref=ts
(ada tulis kat entry ni),harga dia mmg rm33.(tak termasuk kos pos)

Sharifah berkata...

ok tq ye..

~AyraScarfHouse~ berkata...

Blogwalking gugel pasal ni tjumpa blog sis..;)

murahnya!!

mcmnk terai satu, nk ketat & tegang mna yg menggelebeh ni..hihii ;)

mrs adam berkata...

Ayra's Scarf House,
beli jgn tak beli.murah je kan.hee.tapi kena rajin pakai la ek

EiZaRaZiErYa berkata...

sekarang nie macam mne akak?? dah trun ke berat badan?? akak pakai nie ade sapu pape losyen tak?? n akak ade senam ke??

mrs adam berkata...

hai eizarazierya,
owh dah lama akak beli bamboo charcoal ni kan,tapi rasanya dah sebulan lebih tak pakai sbb malas.hihi.emm..tapi kan macam tak berkesan je..slimming suit ni hy alat bantuan,kena jaga makan dan senam jugak.tapi akak tak senam n jg mkn,so xde la kesannya..emm..tapi tak la rasa menyesal beli tu,masih boleh guna..selalu akak guna bila keluar umah je..

mrs adam berkata...

owh losyen pun akak sapu gak,tapi losyen murahan so tak berkesan la..hihi.beli losyen lain kena gatal2 la pulak.alahai bila la i mahu kurus ni.huhu

EiZaRaZiErYa berkata...

owh..macam tu..huhu..thanks akak.. ^_^ wish u all d best~

mrs adam berkata...

sama2 dik.all da best tuk awak gak.hihi

Tanpa Nama berkata...

Salam sis,
thanks for your testimonial. i tak pernah pakai any slimming suit/girdle/corset.

yang charcoal ni kalau pakai nampak gelebeh tak? then, i ada masalah perut buncit.. malu.. huhu. bila pakai dress, payah la.. kalau pakai charcoal ni berkesan tak?

-faizah-

mrs adam berkata...

hai faizah,
cuba baca komen no2,saya mmg ada ckp pasal bdn menggelebeh tu.kalau pakai slimming suit ni bdn kita tak nmpk gelebeh.mcm kita kan,perut buncit tapi masa pakai slimming suit bamboo charcoal ni akan nmpk ok la,tak nmpk buncit pun...

skuterlady.blogspot.my berkata...

hi...sy pon baru pakai dlm 2 minggu. kekadang tido pon saya pakai.he3...pada yg kurang berpeluh, memang elok pakai ni. menggalakkan berpeluh and.. set ni mudah serap peluh..

mrs adam berkata...

hai lady scooter,
awal2 beli mesti semangat kan.hee.saya pun kdg2 tdo pakai.haha.

supiha hasim berkata...

hai sis...nak tanya..sekarang rasa macamana ye??..turun tak???..dia panas tak bila pakai benda ni?

mrs adam berkata...

hai supiha hasim,
rasa biasa je la pakai ni.hihi.berat saya tak turun pun!cuma ia membantu membentuk bdn,bila pakai tak la nmpk gemuk.panas gak pakai ni...

Tanpa Nama berkata...

size macamana pulak ye?

mrs adam berkata...

size kalau kat tmpt saya beli tu ada 2 size,penjual ada bagi ukuran saiz,kita ukur la badan kita pas tu tgk saiz mana yang sesuai

taniesya-faliesha berkata...

hi....tetiba merayap kt blog awk..cantik background...terasa nk bg testimonial lak..sy pun pkai gak bamboo suit nih..da sebulan lebih, dlm ms yg sama buat senama ringan cth. klau kt opis x guna lift tp sentiasa guna tgga dan sy mmg sentiasa pkai 8 jam sehari stp hari kecuali waktu period....bg org yg ada ank dua, sy ada mslh tang perut punggung dan peha...dah sebulan lebih pkai, sy x hrpkn sgt perubahan yg cepat pd perut, biasa la..sekali sekala mkn lebih..perut kompom buncit..hahah...tp sy agak teruja bila bhgian peha semakin mengecil.klau dulu ble nmpk spare tyre mcm michelin tang peha tu...tp skrg nmpak lebih firm...lebih padat bila pkai sluar..

Side effect? kurg rasa nk mkn, kdg2 perut lapar, tp xdela kebulur..klau mkn pun cukup sekadar memenuhi waktu mkn..(ingat!!jgn sesekali skip waktu mkn, xelok utk kesihatan)Myb sbb perut da sendat, jd kita xde rs mcm nk mkn sgt...kdg2 klau terasa nk mkn lebih (melantak), dgn sendiri rs nk muntah..mcm perut da penuh.

lagi side effect yg best, ni utk yg da kawen, dia mengecutkan rahim dan faraj, mcm org pkai bengkung lps brsalin kn, sama la. lps 1-2 bln pkai dgn tekun, nty tanyer husband effectnyer....(yg da kawen paham la kn?)

pkai bengkung ni tidak memanaskan, dan tidak gatal.kecuali klau korg mmg ada sehelai jek pakai smpai sebulan...x basuh (itu sy blum experience);p

Last but not least, memandangkn sy da bg testimonial dan sy juga pengguna...nk bgtau sy pun jual jugak Bamboo Suit ni dengan harga RM 80 utk 2 helai free postage.Klau berminat ble cari page FB Styles with KhaiSarra..utk pembaca blog ni sy bleh bg special price, tp mesti mention yg anda adlh pembaca blog ini ok.

mrs adam berkata...

taniesyafaliesya,
wah thank you for your testimoni,mesti ramai gak nak tahu testimoni bamboo slimming suit ni kan,sbb belum ramai bagi testimoni.even saya sendiri belum tulis testimoni lepas pakai 6 bulan ni.hee

thanks again taniesyafaliesya

haezzah berkata...

Assalam,
Kalau saya tengok dalam fb ada banyak brand Bamboo Charcoal Slimming Suit. Ada satu namanya Fangnaier Natural Bamboo, tp dalam "ebuying.com.my" jenamanya lain pula. Mana satu u all guna, sbb saya rasa nk try juga.

haezzah berkata...

kalau lihat dlm fb ada macam brand natural bamboo charcoal slimming suit. Yang satu, Fangnaier Natural Bamboo. Dlm ebuying lain pula brandnya. U all guna yg mana satu?

mrs adam berkata...

wsalam haezzah,
saya tak tahu pulak ada jenama2 lain.saya beli yg kat ebuying,sbb setakat yg saya survey kat ebuying yg plg murah.
tapi dia xde spesifik brand la,brand cina je pon.hee

RICH berkata...

macam menarik jer baju ni,..ingat nak beli satu untuk wife la..

Tanpa Nama berkata...

Hi, Salam Sejahtera, sesiapa yang berminat nak beli Natural Bamboo Slimming Suite sila email saya kat tradewinv@yahoo.com bertajuk "Natural Bamboo Slimming Suite" Semua size ada "S-M" & "L-XL" Hangat sambutan sekarang dan cepat habis stock. Sila hubungi saya melalui email ya. Harga promosi Rm39 termasuk PosLaju =)

mrs adam berkata...

anonymous,'
tak kan hubungi melalu email je?tak de blog or facebook pages ke?pas tu nape beriklan di blog saya guna anonymous?

Zarith sofea berkata...

Salam...tmpng lalu admin. Sy jual slimming suit ni rm30, harga pos rm6 so sume skali rm36. Sume size available (insya Allah). Klau berminat email sy adamewah@gmail.com or bleh search fb sy ats name zarith sofea. Thanks

Tanpa Nama berkata...

nak tanya ... ni sesuai pakai masa tidur ? jika pakai masa tidur (tiap2 hari) adakah side effect ?

sHEmA_sHImoT:D berkata...

salam, nak tanya, saya ni baru lepas pantang anak kedua, punggung memang totaly out dah, huhu, pakai ni boleh bantu naikkan punggung and breast x? pinggul pun sedikit kembang dah :(

mrs adam berkata...

zarith sofea,
murah jugak awak jual.ok kalau saya nak beli saya email awak ye,ingat nak tambah lagi slimming suit ni

mrs adam berkata...

anonymous,
ntah ek saya pon tak tahu ada side effect ke tak,tp klu rajin bole la try,bukan ape pki benda ni kan panas,saya ni kadang2 mls nk pakai,tp sebab nak cover vuncit terpaksa la pakai.huhu

mrs adam berkata...

shima shimot :D,
alamak ni pon saya tak tahu,tp klu ikut iklan2 dr penjual boleh naikkan breast n punggung,tak tahu la betul ke tidak,bole la cuba kot

Tanpa Nama berkata...

Hi , sy macam berminat..sbb nk hilang kn buncit kt pewut ni...blh x sy nk taw, bpe lama blh npk kesannye

Unknown berkata...

Beli katbig shegadisstore . Rm35 siap pos . 0167007973

jat1707@gmail.com berkata...

saya dh pakai lbh dr setahun. kalo nk berat turun, kena jg mkn. bila pakai slimming suit ni, bdn takkan mengelebeh..nmpak slim je.. esspecially tang perut..tau2 jelah kalo bersalin czer dh 2X ni..huhu

mrs adam berkata...

anon,
saya pon tak tahu nk bgtau berapa lama bole nmpk kesannya,tp benda alah ni xde la efektif sgt klu tak jaga mkn.huhu

mrs adam berkata...

teha,
thanks for info :)

mrs adam berkata...

jat1707,
betul3 awk ckp tu,yg penting kena jaga makan kan,kena kontrol nafsu mkn.hukhuk

Tanpa Nama berkata...

Salam...sis, kalau pakai korset ni, mmg bahagian atas paha kita akan terkeluar ea..
I mean, di bahagian lubang pada korset ini..
Sbb lemak kat bhagian atas paha sy trkeluar laa Bila pakai korset ni

Unknown berkata...

untuk mengecilkan bhgn yang "membesar" tuh xde cara lain selain jaga pemakanan dan bersenam! tetapi pemakaian corset ni dapat membantu untuk firm kan balik part2 yang menggelebeh tuh.. sy pon amalkan corset ni! mmg x mengharap berat badan akan turun tp atleast dpt la mengedcilkan sikit part2 yang perlu tuh hihihi

neway, thanks for sharing!

Razean Razak berkata...

Nak tumpang iklan tuan rumah...
sy ada jual boleh follow instagtam sy @eanrazak
atau boleh hubungi sy + 60133338266. .. harga rm39 termasuk postage

Razean Razak berkata...

sy ada jual... rm35 termasuk postage + 60133338266

mrs adam berkata...

richisean,
harga diskaun xde ke.huhu

mrs adam berkata...

saidatul akma,
betul2 ape yg awak ckp tu,kena jaga mkn n bersenam utk kurus.huhu

mrs adam berkata...

anon,
aah betul tu,klu pki ni mmg lemak yg terlebih akan nmpk terkelaur.hihi.mmg nmpk kelakar,tp ianya benar.huu

Eima Omar berkata...

Sy baru beli... Selesa mcm x pakai korset sgt. Tp sygnya x puas hati dgn tang perut. So pakai sekali bengkung. Tp bengkung belah bawah tnaik ke atas, yg atas terturun lak kat bawak... Camne nk kecik kan owrut ni. Dah pantang hari ke 39

mrs adam berkata...

eima omar,
gud luck nak kuruskan badan!masih ada masa lagi tu.hehe

Gee Shop berkata...

Sy jual sehelai rm30, 4 helai rm100, free poslaju semenanjung..sabah sarawak tambah rm5 je lagi..berminat boleh terus whatsapp 0123070250 ye..nak raya mmg sesuai sgt pakai korset ni..baru nampak selim gituu..meh whatsapp 0123070250 ��

Tanpa Nama berkata...

Hai..saya baru je beli slimming bamboo ni..best..kenapa korang beli mahal ek..saya beli harga rm 20 yg ada lubang tu dgn rm 29 yg singlet suar lain tu...pastu postage rm 8...sy tk harapkan berat turun dgn pakai ni je..sebab nk slim byk usaha kna buat..tp bila sy pakai ni...lelemaks yg asa blkng bdn yg menonjol tu lgsg tk nmpk..hehe...best....😘 kena rajin pakai...tu je..inshaaAllah

mrs adam berkata...

hai anonymous,
selamat memakai slimming bamboo.saya dah lama tak pakai.kemalasan melanda huhu

Related Posts with Thumbnails

Photobook