XM

13 Disember 2011

~Smart Soleh Ihtifal & Convocation Day 2011

Hello blog,
akhir tahun sekarang tadika2 sibuk dengan konvo.huhu
owh dulu2 zaman aku tadika namanya hari penyampaian sijil
sekarang dah jadi konvokesyen ye
tapi tetap la sama dapat sijil.skrg diorang pakai jubah
tapi haziq 3 tahun tak de la pakai jubah bagai,tak de sijil jugak sbb dia 3 tahun
budak2 6 tahun je pakai jubah n konvo
smart soleh buat dekat Auditorium Daeng Celak,Muzium Sultan Alam Shah,Shah Alam
pada 12 nov yang lepas
haziq tak involve apa2,ceh yela sebab dia 3 tahun.ayoyo.yela lagipun budak 3 tahun 3 ke 4 orang je
sebenarnya aku lagi suka kalau dia ada kena buat persembahan.tak pe la tunggu tahun depan la jawabnya
budak2 4 tahun buat persembahan main alat muzik
5 tahun-nasyid maher zain-InsyaAllah
6 tahun-lakonan main cikgu2,lakonan si tanggang,bacaan ayat kursi,surah yaasin(ayat 1-10) dan doa utk ibu bapa
aku sampai 9 lebih,majlis dah mula kul 9.heee
dapat seat belakang,adoi panas la pulak air cond tak kuat
haziq n hazeera bising2 kate panas n lapar
last2 kul 10 lebih kitorang balik.heee
ok la tu datang daripada tak datang.huhu


pentas

hazeera panas


haziq dapatla goodie bag
yang berisi gambar 2 keping,alat tulis n sticker angry bird(motif?huhu.tapi haziq suka angry bird tu)
kena bayar RM25 utk gambar tu(dah byr masa hari amik gambar)



gambar sorang,siap frame kertas keras

gambar kelas dalam greeting card


sebenarnya aku lagi excited kalau haziq terlibat buat persembahan kat majlis ni
so sbb haziq tak terlibat ape2,jadi la aku balik awal.hehe
apa2 pun aku suka la smart soleh buat persembahan kanak2 tu bacaan ayat qursi,yaasin n doa ibu bapa
bagus tau
sekian cerita ringkas saya,


nota kaki:suka la smart soleh ni

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam, saya baca blog awak mengnai school smart soleh ni.. ok ka smart soleh ni..bagi awak macamna bila hntar anak ke situ..saya plan nk hntar juga tahun ni..anak baru 3 thun

mrs adam berkata...

wsalam,pada pendapat saya ok,bagus smart soleh ni.saya hntr masa anak saya 3 tahun,tapi dftr bln 6,so bila dia naik 4 tahun,hari pertama sek dia ok tak menangis mcm budak 4tahun yg baru masuk.happy la jugak bila mcm tu kan.kalau 3 tahun smart soleh cuma nak bagi pendedahan environment sek kat anak2,cikgu2 tak paksa bdk2,kalau 4 ke atas ada reading session 1 to 1 setiap hari.kalau smart soleh puchong ni owner dia baik,flexible,senang nak discuss.emm..bln 6 tahun ni anak saya yang 3 tahun (yang no 2)pun saya nak masukkan kat sek ni jugak

Maynee Razak berkata...

Assalam.

Saya pn planning nk hantar ank saya kt smart soleh tahun ni.ank saya 4tahun. saya nk tanye la, die punye fees registration n monthly fees brapre ye?then kalau daycare plak brape... bleh sent ke emel saye x, normainirazak@gmail.com...TQ akak.

mrs adam berkata...

wsalam maynee ,
saya dah emel kat awak details ye..

marzuna berkata...

Salam..

boleh tak emailkan saya detail smart soleh sekali

Tq

mrs adam berkata...

salam marzuna,
details smart soleh berkenaan ape ye?kalau pasal yuran saya ada tulis kat entry ni

http://fieda0102.blogspot.com/2011/12/yuran-smart-soleh.html

Related Posts with Thumbnails

Photobook