XM

26 Disember 2011

~Apam Polka Dot near Puchong

hello blog,
masa tunang adik aku hari tu adik aku suh aku order apam polka dot
nak buat makan2 je
alang2 ramai2 dah kumpul dia nak beli la apam tu
tapi aku yang kena survey dan orderkan
oh mencari la kita di google
ciri yang aku nak:
-cantik
-harga standard(tak mahal)
-dekat2 puchong,supaya senang nak pick up
yela hari tu aku order apam kat kuantan,kena tunggu delivery
takut tak sampai on time
so cari la yang dekat
mak oi susah nak jumpa apam yang cantik dan dekat ngan puchong
nasib baik jumpa
bazliqalesya ni
emm..check it out!
banyak mknn2 sedap dan cantik!

apam polka dot

cheese tart

cheese tart tu aku tak order tapi dia tukar dari apam ke cheese tart sebab dia kate apam dia tak jadi
so kiranya aku beli cheese tart dia
dan dia bagi apam yang dia kate 'tak jadi tu'
mak ai,apam yang dia kate tak jadi tu aku tgk cantik je!huhu
kira aku untung la.huhuhu
tq ye bazliqalesya
lain kali leh order lagi
thumbs up!


nota kaki:aku promote tnpa byrn ye,aku just share website yang best dan aku suka

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook