XM

31 Disember 2011

~Thank You Drypers dan BabyLove

hello blog,
eh aku ni kan suka isi2 form or sms
mintak sampel pampers la,susu la,masuk kelab la
haha
eh aku ahli Anmum Club,Susta Club,Drypers Club,Friso Club,
ntah la kelab ape lagi.tu la yang aku ingat
eh selalu dapat sample tak de la nak amik gambar sgt
kali ni aku amik gambar pulak
Drypers Club ni best woo,dapat artikel keibubapaan ikut dan stage
dan paling best dapat buku kanak2 kulit tebal
kalau dapat satu tak pe lagi ni dapat dua!i luv u la drypers.huhu
sebab tu  la aku beria amik gambar,huhu
owh sekarang drypers buat kelab baru
Drypers Happy Family Club
jom join!

buku2 dan kotak dari drypers 

artikel penjagaan anak2

sample pampers aku pernah dapat DryPantz,Huggies,Pet Pet dan terbaru ni BabyLove
sample susu pernah dapat Friso Gold,Sustagen
ntah ek aku pun dah lupa ape lagi dah
eh skit2 lupa,dah tua kot.huhu


eh aku ahli kelab byk2 tu ,padahal haziq minum anmum je
hazeera plak fully bf
sekarang pakai CD dan pampers Hey Baby je.lalala
eh hazeera dah pandai buang air kecil kat toilet
so siang tak payah pakai CD,mlm je berCD
haziq malam kadang2 CD,kadang2 Hey Baby,kadang2 tak pakai ape sebab nak berlatih fully free from pampers,sudah mahu masuk 4 tahun tu
emm..kesimpulannya,makin kurang la beli lampin bayi pakai buang.yahuuu


nota kaki:Hey Baby sama company ngan Drypers tau

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook