XM

01 Januari 2012

UiTM Lendu Melaka

hello blog,
hari tu balik kampung ngan adik aku
singgah melaka amik adik yang lagi satu pulak
owh aku ada 6 adik ye.huhu
so sambil masuk UiTM Melaka tu aku snap la gambar
dari dalam kete je.huhu
eh UiTM Melaka ada 2,satu kat bandaraya melaka,satu kat lendu
jom layanz gambar



pintu masuk

kawasan sekitar

hostel adik aku

kolej ape ek?
weh aku pun lupa
*tapi yang aku tahu ada Kolej Tuah.Kolej Lekir
nama2 Hang Tuah,Hang Kasturi,Hang Lekir,Hang Jebat kot

pakai snap je gambar.huhu

besar gak.ada kolej lama,ada yang baru

pondok pengawal,sekarang UiTM panggil polis bantuan bukan pengawal ye

sekian perletakkan gambar oleh saye,heee


nota kaki:lalu lendu teringat londang,masjid tanah dan pengkalan balak*zaman matrik

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook