31 January 2012

Hazeera berkaca mata hitam

hello blog,
owh sekejapnya dah 11.45.
apa yang aku buat dari pagi daa.modul baru baca 1 page
pergi bukak netbook sape suruh.huhu
hazeera sudah semakin besar
makin banyak cakap
dah tak pakai pampers/CD
wohohoho.selamat tinggal dunia pampers.lalalala
owh nak berentikan bf dia bulan 5 ni kot
pada umur dua tahun 6 bulan
tapi sekarang tgh kurangkan bf,ckp ada lipas
siap letak asam keping lagi utk buktikan ada lipas kat B.huhu
entry yang cerita ringan sahaja
mahu letak gambar ini budak kecik
comel tak saya

siap pakai topi


hazeera suka melawa
suka sikat rambut sambil tengok cermin
tapi sikat tak betul pun.huhu
suka main bedak.suka suruh mama sapu cream kat muka dia jugak
suka pakai lotion
dan suka jugak pakai timun kat mata
semua mama buat dia ikut.adoi


nota kaki:hazeera jugak suka baby!

4 comments:

fieda said...

comel sangat...geng la kita...hehehe..geng tak pandai drive...hihihi..

Spudin said...

tetap comel :D

mrs adam said...

tahu xpe,ingat saya sorang2 je xtahu drive,hee.eh tapi nanti fieda tahu drive kan,dah blaja tu

mrs adam said...

tq uncle spudin
--->daripada hazeera

Related Posts with Thumbnails

Photobook