05 January 2012

Terpengaruh Gambar Iklan

hello blog,
eh haziq kan tengok youtube nampak iklan2 kat tepi youtube tu
ada gambar donut
pas tu dia panggil aku
"mama haziq nak macam ni"
dia tak tahu tu donut,yang dia tahu dia nak tu
penah je makan tapi dah dia tengok dan nak la pulak
so aku sms la papa dia suh belikan
balik keje papa beli 4 biji donut
sorang dua..suka la anak2 aku
lagi2 la haziq sebab memang dia mintak kan
padahal dia ada gak tunjuk macaroon kat iklan tu.semua iklan dia nmpk dia nak.adoi
macam perangai aku la pulak
terpengaruh iklan.huhu
owh papa siap beli muffin,pizza dan ape ntah lagi
mmg sey saje nak buat aku gemuk tau
pas tu diorang makan donut tu sorang satu
lagi dua makan esoknya sarapan
alkisah masa tengah nak makan donut tu haziq kate
"mama amik gambar donut ni"
amboi2 anak aku skrg..
suruh2 amik gambar tu.haha
ada sekali tu dia main bola ngan pak uda dan mak usunya kat kampung pun dia suruh amik gambar dia main bola
wah wah anakku,sungguh advance ye.

haziq,hazeera dan donut

donut pink

baru bgn tido,lum mndi.huhu

owh yang ni pulak gambar gambar anak2 aku sedang memunggah barang2 dari bonet kereta diorang
tengok la tu macam2 je diorang letak dalam kete diorang tu

bz memunggah nmpk

hobi buat sepah ye!

sekian cerita anak2 saya,


nota kaki:mama pun suka donut.heee

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook