XM

20 Januari 2012

Betul ke Angry Bird Berhantu??

hello blog,
hohoho tajuk tak menahan
ok tu hanya persoalan aku saje je ye
bukan aku buat cerita atau aku ada terbaca kat mana2
aku cuma terfikir je angry bird ni berhantu
sebab semua barang sekarang nak letak cop angry bird
you nama it
*baju
*beg
*selipar dah beli sabtu hari tu
*anak patung
*sarung bantal
*selimut dah beli isnin hari tu
*bola
*segala mak nenek mainan
*alat tulis
*jam tangan
*purse,wallet
*earphone
*sticker
*buku kaler,buku tulis
*jajan
*kad
**and the list increase
wah wah disebabkan byk barang angry bird,so aku rasa angry bird ni berhantu
sebab akan menyebabkan orang mahu membelinya.aku la tu!.adoi
asal nmpk je brg angry bird mesti rasa nak beli
kalau tgk kat senarai diatas,yang aku besarkan tulisan tu anak2 aku lum ada
yang lain semua dah ada
eh bila nak jumpa selipar angry bird yang selesa dipakai dan ada saiz ni.huhu
so kesimpulannya angry bird ni berantu kat aku!haha
eh kena stop ni beli2 brg angry bird sebelum encik adam membebel.huhu

buku tulis n sticker


gambar ada satu je
yang lain2 aku ada letak kat entry koleksi angry bird haziq n hazeera
beg,bola,buku kaler,crayon--->yang ni lum amik gmbr
emm aku rasa ke'berantu'an aku terhadap angry bird ni akan berakhir juga satu hari nanti
tapi tak tahu la bila.haha
dah la haziq request besday kek angry bird bulan 7 ni
wah wah haziq angry bird je ye

nota kaki:main game angry bird tu tak de la sgt.skit2 je

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook