21 January 2012

PhotoGuestbook

hello blog,
ini adalah entry jakun.heeee
sebab aku baru tahu pasal photoguestbook ni
ye jakun.so?huhu
owh kan masa aku g kenduri kawen adik kawan laki aku tu
diorang ada sediakan kaunter tuk tetamu2 amik gambar
dan sign guest book
ia dinamakan PhotoGuestbook
owh sekali aku tgk kat fb kwn laki aku tu diorang upload gambar2 tetamu
hoorey

muka depan the PhotoGuestbook

kaunter
*ada printer,yang terus print tu.kecik je printer tu
*ada marker tuk tetamu tulis ucapan kat buku tu
pada mukasurat yang sama dia tampal gambar tetamu tersebut




emm aku suka la jugak gambar ni
sebab aku nmpk mcm cun.ye perasan!lalala
macam je!tak cun pun.adoi
eh adakah aku nmpk mcm ada anak 3?alamak
satu lagi tu adik bongsu aku ye



nota kaki:seperti biasa haziq n hazeera tak pandang kamera
p/s:all pictures credit to Rosebay Creations

2 comments:

Syaifuddin said...

follow sini ..wah ..
haha ..cun blog ni ..
i feel "wow" ..awesome :D

mrs adam said...

terima kasih follow.sy follow awk semula

Related Posts with Thumbnails

Photobook