My Nuffnang

26 April 2019

Homemade Feb 2019

hello blog,
bersalin 19/1
bulan feb masih dalam pantang
tapi dalam minggu ke3 gitu dah sihat
buat jugak kerja.hukhuk


mknn pantang


ni aku tak mkn.sbb dlm pantang
laki aku yg masak ni

ni aku masak,mee grg

hazeera teringin lemang plak
naseb baik ada jual di pasar pagi paya jaras

taraa ni aku masak,nasi beriani


taraa nasi hujan panas
ni 1st time masak
jadi la jugak.hukhuk



masak tetap kena masak
dah biasa masak,anak2 pun lagi suka aku masak dari kedai.huhu
sekian cerita
 

25 April 2019

Koleksi gambar baby Haziqah ~Feb 2019

hello blog,
selepas bersalin baby ke3
mmg hp penuh gambar baby
letak sini la sikit.huhu

konon la bg puting
now dah tak nak dah itu puting.hukhuk









test baby carrier sat

nyenyak di stroller nmpk







berat lahir 3.16kg
hari ke7 dah cukur
tahnik dah
aqiqah dah
sunat dah
ok setel.
yg belum ialah tindik telinga utk pakaikan subang.tu tak tahu lagi bila nak tindik
dulu masa hazeera 3 bulan dah tindik
 

Kedai Emas Anuar @ Shah Alam

hello blog,
saja letak gambar random


bahan bacaan baru
suka tafsir ni sbb dia ada penerangan ,ada terang tajwid sekali
hurmm semoga istiqamah membaca,huhu

taraaa

alihkan duit bonus papa ke kedai emas sikit
simpanan uouls
beli subang haziqah dan charm pandora 1.jadilah.hukhuk
pantang kan nmpk kedai emas baru sibuk nak beli jugak.hukhuk

taraaa
guardian 50% sale
'terpaksa' beli.kui3

hamper utk haziqah, ni dr company tempat papa keje

ya ampun
papa pun shopping jugak
IQOS-I Quit Smoking device katanya
hurrmmmm
sekian
letak gambar je
 

24 April 2019

Anak sedara Feb 2019

hello blog,
ni sebahagian gambar anak2 sedara yg ada dlm wassap group

ainan yg pandai melukis

tu lukisan dia sendiri

tgh buat projek di rumah nenek
projek tanam taugeh rasanya ni

ainan yg rajin menolong nenek siram pokok

gambar selingan
adik aku snap ni

ammar pun nak tlg nenek siram pokok bunga
tgk tu siap pakai topi bomba tau

nuqman
ape ni ibu nuqman edit letak bunga
tak seswai la
bunga utk girl

cucu mak aku ada 10 org skrg
3 org anak aku
so 7 org lagi anak2 sedara aku la
 

Anak2 yang semakin membesar

hello blog,
tadaa entry Feb 2019 uols
patutnya cerita Feb up pada Mac
tapi tak sempat, ni ha akhir April baru sempat up
hukhuk
ni gambar anak2
haziq dan hazeera
yang semakin besar dan matured lagi2 sejak ada adik ni.huhu

hazeera masuk tarian di sek

haziq melukis mural di dinding
adoi mcm mana nak bersihkan tu anak oi
demi perkembangan otak anak2,ku biarkan aja
nanti baru fikir nak cuci mcm mana.huhu


haziq masuk kem pengakap


teman mereka cari buku
ni kedai buku SPP,ada diskaun 20%(ada kad ahli)

lps SPP g Pustaka Rakyat plak
yg ni diskaun 10% shj(ada kad ahli)
alahai anak2,bukan main lagi beli buku ye
buku zaman sekarang,ala2 komik,satu rm10(purata harga)
adoi boleh botak kepala.hukhuk

sekian bebelan,
 
Related Posts with Thumbnails

Photobook