23 September 2015

Open House @ Rumah Jiha,Kajang

hello blog,
sabtu g umah cikgu laki aku n kwn dia
so ahad g open house umah kawan aku lak
umah jiha kawan masa matrik,dah lapan tahun tak jumpa.huhu


hazeera tgh amik limau

umah jiha,ramai geng2 ktsn ni
geng2 ukm,ada gak yg aku kenal.huhu

saja snap

ramai tetamu

selpie ngan jiha

aku kawen dulu
tapi jiha dah 3 org anak.go go jiha.huhu
emm..best dpt jumpa kawan lama
lepas open house umah jiha rush balik umah
sbb kwn aku plak nak dtg umah
kwn 1 felda kawan sejak tadika,rai datang umah
tapi aku lupa snap gambar daa masa rai datang.huhu
abis sudah cerita raya 2015,dah nak raya haji baru abis cerita raya aidilfitri aku kan
hebat2,hahaha!

 

22 September 2015

Dinner @ Lokas Makana

hello blog,
lepas solat nak gerak balik sg buloh
singgah puchong dinner jap
kat lokas makana je pun.huhu

dinner aiskrim nmpk

haziq

snap gambar kedai ghantari,ntah ape ntah.huhu.ayam rasanya.kedainya tutup

lokas makana

kuew teow

otak2 che mat

tu baju biru tu che mat,tauke otak2,kwn laki aku
now che mat dah ada kedai tomyam lak
nanti nak kena g sini lagi nak rasa tomyam kedai che mat

ayam ala2 uncle bob,jenama lupa.huhu

ok dah malam jom balik
keluar kul 11 pagi,sampai 11mlm,penat beraya nampak.haha
 

21 September 2015

Lawatan tapak ke Mitsui Outlet

hello blog,
kul 6 lebih dah gerak balik
otw balik tu singgah solat kat klia
pas tu laki aku ajak singgah mitsui outlet
emm..pergi la..tak penah g kan
padahal xde ape nak beli pon.huhu

hi mitsuit outlet

adik ke5 aku ada sekali

hazeera

zalora!

aku tak beli ape2
tapi adik aku belikan anak sedara dia hadiah belated besday
haziq mintak kete control,dapat
hazeera belum besday,tapi dapat jugak,tumbler sponge bob
adik aku kata murah je kat kedai mainan mitsui outlet ni
ada less lagi
dia belikan hadiah besday haura sekali
bole la suka la haziq n hazeera dpt hadiah dari pak teh dorang
 

20 September 2015

Beraya ke Seremban

hello blog,
hari sabtu masih bulan raya
beraya ke rumah cikgu laki aku
cikgu asrama dorang
Rumah Budak Lelaki (RBL) Melaka
*kalau tak silap aku la.huhu
emm..ikut la jugak aku

sampai2 terus makan

haziq

hazeera

selpie 

snap gambar sesaja

aku duk makan n tgk tv je la,plus snap2 gambar
laki aku sibuk borak.huhu
lepas tu g beraya umah kwn laki aku lak
geng2 RBL jugak la

@seremban 2

mkn meehoon sup

anak kwn laki aku

ha selpie ngan almari pinggan.huhu


ok,dah ptg,jom balik
tata seremban
 

19 September 2015

Sarapan di Kuang

hello blog,
masa ni musim raya lagi
nak g beraya seremban
tapi pepagi en.adam ajak sarapan luar
padahal tak de yg best pon sarapan kat luar ni.adoi
emm tapi aku tulis gak utk rekod.bole gitu

rambutan mak aku packing utk jual anak2 bawa balik dari kampung

haziq main ipod,menyelpie diri
haziq..haziq..huhu

nasi lemak biasa je

nasi goreng

milo suap,teh tarik dan nescafe tarik



ni la kedai kat kuang tu
kedai biasa je
tapi servis lembab
so xnk g lagi.haha
setakat ni aku tak jumpa tempat sarapan yg ok kat sg buloh ni
ada satu kedai roti canai sedap,tapi sabtu ahad tutup lak
 

18 September 2015

Sambutan raya di sekolah

hello blog,
ha sudah beraya di kampung
balik sg buloh la kita
anak2 skola
ada sambutan raya

spot haziq
bukan main lagi dia naik atas kusi ye

pot hazeera
gambar jauh

*dua2 gambar tu kat group wassap sekolah

b4 g sekolah

kena bawa potluck kan,si haziq bawa air botol besar lagi tu

sementara tgu lif ni.huhu

selpie jap

hazeera kat depan kelas wawasan


hai la dah besar anak2 aku
dari kecik sambutan raya kat smart soleh
pas tu kat tadika islam
kemas,pra dan sekolah plak
tahun depan pon hazeera dah naik darjah satu
dah daftar dah sek keb dan sek agama
ha terasa tua.huhu!
 

17 September 2015

Haziq 7th Besday Celebration @ Rumah nenek

hello blog,
besday haziq 17.7 hari raya pertama
so buat la besday dia raya ke5
sbb raya ke2 g muar,
raya ke3 dan 4 kat jb
so raya ke5 wat besday haziq
raya ke6 dah blk sg buloh
buat simple2 je



brg2 goodie bag


ni jiran depan umah,nak blk kedah dah tu

goodie bag,baru siap potong buah

kwn2 adik ke6 aku

buat tag besday sendiri,gigih diy.ala simple2 je.gigih la sgt

happy besday haziq!

nak tiup lilin

besday boy n adiknya hazeera

bergambar jap

hazeera muka gembira


makan2 kek,meehoon grg,sate n buah2an je pon
jemput jiran2 je
bole la utk gembirakan haziq.huhu
happy besday haziq!
semoga manjadi anak yg soleh dan berjaya dunia dan akhirat
 
Related Posts with Thumbnails

Photobook