10 September 2015

Buka Puasa di Steak @ Sempang

hello blog,
ha kan dah ckp ni cerita bulan 7
so ada la cerita buka puasa,huhu
ni kitorang buka reramai 1 opis
buffet paling murah di sungai buloh.haha
rm19.90 je
bole la kan.

taraa.ni lepas siap mkn,separuh meja ni

haziq hazeera ikma aish

gmbr aku lak

masa ni dh siap mkn,aku snap2 gitu je gambar

bebudak main

owh gambar makanan harus la aku tak sempat snap
sebab ramai sgt org
sibuk mkn je.haha
bole la buka kat sini,dah lama aku tak berbuka buffet,last buka buffet tahun 2009 kat flaming steamboat
sbb aku tak suka buka puasa ramai2 sesak nak tunggu magrib lagi
hurmm tapi yg ni pergi gak sebab murah n g 1 opis kan
ni fb steak@sempang : search fb---> Steak at Sempang
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook