26 February 2013

Camera360

Hello blog,
Entry ringkas Di pg hari.sakit otak asgnment lum siap.adoi.ish nk letak gambar byk xbole ke,pki hp ni.taip pon lembab.kdg2 keluar perkataan Ntah ape2.tgh suka ngan apps Camera360 ni,bole melicinkan kulit.haha tapi fake la.huhu.ok sekian cite,nk bc buku.

22 February 2013

Selamat Bertunang Adik Fik

hello blog,
owh pagi aqiqah haura
petang majlis bertunang mak sedara haura plak
iaitu adik kepada adik ipar aku
alamak aku tak ingat nama dia la
emm..aku panggil dia adik fik je la.(fik ialah adik ipar aku,pak uda haziq hazeera)
owh aku tak dgr ape yang dibincangkan
tgk snap gambar sarung cincin gak
aterr ramai org masa tu
masa dorang nak bergambar2 tu aku g depan kejap snap mana yang dpt.huhu

alamak asal nak snap gambar pelamin ade org le plak
zaman skrg tunang pon dah ada pelamin ek
*aku tak bertunang,adik2 aku dua orang tu bertunang tak de pelamin,tak tahu la nanti yang ke4,ke5 n ke7 tu

eh tersnap masa bakal pengantin lelaki nak duduk plak.hee

selamat bertunang!
org johor n orang kedah

hantaran utk lelaki

mana ntah hantaran pompuan,tak nmpk plak nak snap

gambar b4 balik,siap ckp sape nak blk kena bergambar dlu,baru la anak2 aku tu nak bergambar
lepas bergambar terus hazeera tuntut nak blk

otw.singgah eco jementah b4 balik

gambar zeera lagi,haziq sibuk nak shopping

haziq n terkenc plak masa kat kedai eco tu
g petronas jementah tu
alamak 1 tandas je,dah kena beratur
ish kat rompin pon petronasnya satu tandas je
ape daa
sebab kat puchong ni petronas2nya tak de plak aku jumpa yang satu tandas je
ish.

 

21 February 2013

[Gambar]Tiga Sepupu-Haziq,Hazeera & Haura

hello blog,
jom letak gambar

g singgah umah sepupu arwah bapak aku jap,kat muar jugak.alamak lupa nama tempat.pulak dah

org sibuk main congkak,haziq tgk tv plak

nak suh bergambar bukan main susah,muka hazeera tak nmpk plak

ha jadi pon,nak suh gambar 3 sepupu+ nenek,tapi susah ko

tgk tu si hazeera n haziq tgh xde mood plak,ngantuk kot,sebab tu la tak nak bergambar
*rupa2nya baru aku tahu sebab haziq tak de mood dia nak bukak gula2 besar dia tu,tp aku tak bagi

haura nak pki kasut ke

close up skit

haura asik je la buat muka xde perasaan,kecik lg kot

memain kat luar,sementara kat dalam ada majlis

meh meh gambar ngan mama jap

ni haziq snap

ni hazeera snap

majlis ape di sebelah ptg?
tunggu entry seterusnya
 

20 February 2013

Majlis Aqiqah Haura @ Muar

hello blog,
owh g muar sebab ada majlis aqiqah haura rupanya
tapi kitorang sampai lambat skit la haura
sori haura
tak pe2,nanti kat palong timur buat potong jambul haura lagi
yang kat palong timur mama long snap gambar haura eh
biasa la rancang nak pergi cepat,tung tang tung tang terlambat jugak
plus jammed n sesat lagi.huhu

haura n mak ngah

comel sgt haura,putih dan gebu!

mak n adik ke3 aku
*adik ke3 aku ni baca blog aku selalu.hai dayah!

mama long n haura,ada gaya anak 3 tak.haha

perantin lama

haura!comel tau haura ni,bile dia tdo aku tgk dah mcm teddy bear pon ye.haha

hazeera nak menempel jugak

semua nak pegang haura

ok haura dah tukar baju,ptg ada majlis lain plak

satu family

sekian cerita ringkas saya,
 

19 February 2013

Jambatan Muar

hello blog,
jom jom g muar
mak uda ajak g muar
mama nak ikut sebab nak jumpa haura yang comel dan menggeramkan tu

hazeera nak pki tudung

wawah,dpt gula2 besar nmpk

nenek belanja.kalau mama tak nak belikan.sebab besar sgt,bukan abis pon kan!
beli kat kedai kerepek kat muar tu

jom snap gambar bile lalu tepi jambatan muar

la gambar mcm ni plak

aik gambar poko kelapa sawit plak

alamak jammed n sesat,snap gambar kedai tepi ni la,ada burung warna warni

kedai menjual haiwan peliharaan rupanya

ape yang dibuat di muar?
tunggu entry seterusnya

 

18 February 2013

Pergi Umah Mak Uda @ Pontian

hello blog,
alkisah anak2 aku kan duk kg sebulan
so bile mak aku blk jb,dorang ikut la skali
wawawah anak2 ku berdikari.hakhak
ala mak n adik2 aku jaga anak2 aku betul2
aku percaya sebab tu berani
tapi kan adik aku tu bukan rajin amik gambar
g umah adik aku kat pontian,g blk umah atok aku,g kenduri umah pak ngah aku
semua pon xde byk gambar
ni je la gambar yang ada
yela aku je rajin snap2 gambar
adik aku malas,sampai kamera dia pon ada pada aku ni ha.haha

haura!comelnya kamu!geram mama long tau!

haziq asik je la senyum begitu di kamera

wah ada kerusi cantik di umah mak ude la,bila aku mama nak sampai umah mak uda,haziq n hazeera dah sampai dah

main songkok n kopiah lak

haura ni comel tau,mcm anak jepun!haha
haura putih macam mak ibu dia

sekian,
*aik baru perasan gambar tuan rumah iaitu adik aku tak de pon.haha

 
Related Posts with Thumbnails

Photobook