22 February 2013

Selamat Bertunang Adik Fik

hello blog,
owh pagi aqiqah haura
petang majlis bertunang mak sedara haura plak
iaitu adik kepada adik ipar aku
alamak aku tak ingat nama dia la
emm..aku panggil dia adik fik je la.(fik ialah adik ipar aku,pak uda haziq hazeera)
owh aku tak dgr ape yang dibincangkan
tgk snap gambar sarung cincin gak
aterr ramai org masa tu
masa dorang nak bergambar2 tu aku g depan kejap snap mana yang dpt.huhu

alamak asal nak snap gambar pelamin ade org le plak
zaman skrg tunang pon dah ada pelamin ek
*aku tak bertunang,adik2 aku dua orang tu bertunang tak de pelamin,tak tahu la nanti yang ke4,ke5 n ke7 tu

eh tersnap masa bakal pengantin lelaki nak duduk plak.hee

selamat bertunang!
org johor n orang kedah

hantaran utk lelaki

mana ntah hantaran pompuan,tak nmpk plak nak snap

gambar b4 balik,siap ckp sape nak blk kena bergambar dlu,baru la anak2 aku tu nak bergambar
lepas bergambar terus hazeera tuntut nak blk

otw.singgah eco jementah b4 balik

gambar zeera lagi,haziq sibuk nak shopping

haziq n terkenc plak masa kat kedai eco tu
g petronas jementah tu
alamak 1 tandas je,dah kena beratur
ish kat rompin pon petronasnya satu tandas je
ape daa
sebab kat puchong ni petronas2nya tak de plak aku jumpa yang satu tandas je
ish.

 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook