19 February 2013

Jambatan Muar

hello blog,
jom jom g muar
mak uda ajak g muar
mama nak ikut sebab nak jumpa haura yang comel dan menggeramkan tu

hazeera nak pki tudung

wawah,dpt gula2 besar nmpk

nenek belanja.kalau mama tak nak belikan.sebab besar sgt,bukan abis pon kan!
beli kat kedai kerepek kat muar tu

jom snap gambar bile lalu tepi jambatan muar

la gambar mcm ni plak

aik gambar poko kelapa sawit plak

alamak jammed n sesat,snap gambar kedai tepi ni la,ada burung warna warni

kedai menjual haiwan peliharaan rupanya

ape yang dibuat di muar?
tunggu entry seterusnya

 

2 comments:

AnneRaini said...

buat ape ke muar tu? mkn mee bandung eh..hehe

mrs adam said...

anne,
haha.sgt beria kalau nk mkn mee bandung je kena g muar

Related Posts with Thumbnails

Photobook