21 February 2013

[Gambar]Tiga Sepupu-Haziq,Hazeera & Haura

hello blog,
jom letak gambar

g singgah umah sepupu arwah bapak aku jap,kat muar jugak.alamak lupa nama tempat.pulak dah

org sibuk main congkak,haziq tgk tv plak

nak suh bergambar bukan main susah,muka hazeera tak nmpk plak

ha jadi pon,nak suh gambar 3 sepupu+ nenek,tapi susah ko

tgk tu si hazeera n haziq tgh xde mood plak,ngantuk kot,sebab tu la tak nak bergambar
*rupa2nya baru aku tahu sebab haziq tak de mood dia nak bukak gula2 besar dia tu,tp aku tak bagi

haura nak pki kasut ke

close up skit

haura asik je la buat muka xde perasaan,kecik lg kot

memain kat luar,sementara kat dalam ada majlis

meh meh gambar ngan mama jap

ni haziq snap

ni hazeera snap

majlis ape di sebelah ptg?
tunggu entry seterusnya
 

2 comments:

nazeef nazeem said...

pandai haziq snap...kalau saya suruh anak saya snap, saya rase memang hancur kamera tuh..heheheheh

mrs adam said...

nazeef nazeem,
dah besar skit ni je saya baru berani bg haziq pegang kamera,kalau tak takut jugak hancur kamera tu.huhu

Related Posts with Thumbnails

Photobook