13 February 2013

Durian Crepe a.k.a Lempeng Durian

hello blog,
owh durian crepe skrg dah tak glamer
tahun lepas musim durian tu glamer la
alkisah entry2 aku kan masih cite tahun 2012.huhu
jom order durian crepe!
aku order kat shue cakes ni
kwn aku punya kwn
laki aku g amik.aku order sepeket je
tapi laki aku tambah lagi sepeket

owh dia buat kecik2.best jugak kecik2

ada lapan 1 paket rm10

eh dah tinggal 4

snap gambar lagi sebab jakun kan

haha.durian crepe ni kalau tgk resepi mcm senang nak buat
tapi leceh
beli senang xleceh.haha
tapi biasa2 je,tak de la spesial mana kan
tapi boleh la
emm..ape ek yg aku belum try..emm..rainbow cake n whoopie
nanti nak try la!
try beli la,bukan try buat.hakhak :p


 

4 comments:

Eca Dwinky Asha said...

mmg sedap...teringin nak makan lagi. :)

AnneRaini said...

skrg dah abis musim durian sbb tu durian creppe pun dah sendu sikit.

mrs adam said...

eca,
kalau benda sedap mesti teringin byk kali kan.hehee

mrs adam said...

anne,
a'ah skrg dah tak musim durian,skrg musim limau mandarin plak.hhaha

Related Posts with Thumbnails

Photobook