06 February 2013

Big Bang Wolf 2012 @ The Mines

hello blog,
tahun 2011 dah penah pergi
so 2012 pon mmg nak pergi
insyaAllah 2013 pon nak pergi jugak bbw ni!
sebab best,boleh beli buku byk2.haha
so ni citer bbw 2012
aku g ngan adik aku lagi
anak2 kat kampung,so pergi berdua je
aku mmg target nak beli buku dora
sebab anak2 aku suka buku tu
dan aku mmg beli buku anak2 aku je.wei aku mana sempat nak baca2 buku,aku baca modul sudah.haha
dan snap gambar skit je
sebab nak concentrate cari buku
hooyeh dpt byk buku dora
ish tapi aku tak snap la gambar2 buku dora tu
emm..nt bebila rajin nak snap la.

kali ni buat dekat2 ngan mines plak

malay books pon ada,tak menarik pon.haha

snap sebab nak wat kenangan je.haha

cepat2,cari buku yang best
tapi pergi balik keje
tak sempat nak berlama2
dah malam daa,bbw pon nak tutup,
babai bbw,akhir tahun ni i nak g lagi
sekian



 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook