18 February 2013

Pergi Umah Mak Uda @ Pontian

hello blog,
alkisah anak2 aku kan duk kg sebulan
so bile mak aku blk jb,dorang ikut la skali
wawawah anak2 ku berdikari.hakhak
ala mak n adik2 aku jaga anak2 aku betul2
aku percaya sebab tu berani
tapi kan adik aku tu bukan rajin amik gambar
g umah adik aku kat pontian,g blk umah atok aku,g kenduri umah pak ngah aku
semua pon xde byk gambar
ni je la gambar yang ada
yela aku je rajin snap2 gambar
adik aku malas,sampai kamera dia pon ada pada aku ni ha.haha

haura!comelnya kamu!geram mama long tau!

haziq asik je la senyum begitu di kamera

wah ada kerusi cantik di umah mak ude la,bila aku mama nak sampai umah mak uda,haziq n hazeera dah sampai dah

main songkok n kopiah lak

haura ni comel tau,mcm anak jepun!haha
haura putih macam mak ibu dia

sekian,
*aik baru perasan gambar tuan rumah iaitu adik aku tak de pon.haha

 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook