03 February 2013

Pes Mee Bandung Muar

hello blog,
tetibe dapat pes mee bandung free.haha
kwn laki aku bagi
emm dah dpt kena la buat kot

JJ Mak Pon Muar,eh cam pelik je jenamanya.heee

arahan di belakang

close up gambar di paket
*konon nak buat mcm ni jugak

alamak mcm tak jadi je.huhu

buat 2 pinggan tghari

sesaje amik gambar dr sisi lain

ptg buat lagi 2 pinggan,kali ni tambah pes,pekat skit,tgahri td takut2.hihi

eh ada termasuk gambar karipap homemade la
ish tu aku buat sendiri tau,bukan beli
kena la bgtau sebab sekali sekala je aku buat
rasanya last buat 2010 kot.haha
2012 akhir tahun baru buat lagi
aku buat sekilo,ish nape la tak amik gambar,dah tinggal 2 baru snap gambar.haha
tu pon sempat buat sbb dah abis exam
buat kat umah mak aku lagi,byk skit bantuan
kalau buat kat umah aku,kena buat sorang2 plus aku mana reti buat tanpa bantuan mak aku.haha
nak tahu nape aku buat karipap tu
sebab laki aku cite kwn dia bawa bekal karipap isteri dia buat
terus aku ckp 'nt ayg buat karipap'
ceh rajin konon
eh ni cite karipap ke cite mee bandung ?haha

 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook