My Nuffnang

31 March 2018

Family Time @ Taman Rimba Riang Kota Damansara

hello blog,
gambar random
tak abis2 gambar random kan ko
layan kan je la.hukhuk

selpie dalam kete
wei hp xiomi ni boleh detect umur
ada ke dia selalu detect umur aku tua
hampeh tul.hukhuk

hazeera tgh try hp xiomi

maafla byk gambar selpie
almaklum test hp baru.haha!

jom jogging



x jd jogging
amik angin je la

main taman

dah nak magrib.jom balik


 

30 March 2018

Bawa Mak sarapan @ 91 Cafe a.k.a Kedai Kabin

hello blog,
balik dari terengganu sampai umah kul 8 mlm
esoknya bawa mak g sarapan kat kedai kabin

gambar hiasan
anak sedara terbaru
nuqman @ desaru

ammar!

breakfast reramai b4 masuk keje

mak aku


mee rebus

lontong

anti sosial siblings
ceh


owh konon bawa mak sarapan
tapi mak yang belanja daaa.haha


sekian cerita

 

Bean Boozled a.k.a Gula-gula mahal

hello blog,
ok dah lunch ikan baung
jom lakita balik
jalan lpt lengang
yela hari rabu kot
cuaca ok


ha cantik tak awan aku snap.huhu
singgah solat,makan bekal cemel cemelan





ok dah jom balik
alhamdulillah kul 8.00malam sampai sg buloh
sempat la magrib di rumah




budak gembira dapat beli bean boozled
ya ampun mahal gula2 ni oi
rm23.90
aku bayar 13.90 je,lagi rm10 aku suruh hazeera pakai duit dia sendiri
sbb dia yg nak kan
dia tahu sbb penah tgk dekat youtube
aku tak penah tahu kewujudan gula2 ni.haha

malam tu terus main




alahai permainan tu kita kena pusing roda tgk kita dapat gula2 warna apa
lepas tu amik dan makan gula2 tu
1 warna tapi ada 2 perisa
contoh warna coklat ada rasa coklat dan ada rasa makanan anjing
kalau dapat rasa mknn anjing tu kita buang la sbb tak sedap
gitu je main dia
biasa2 je bagi aku yg dah tua bangka ni
kanak2 main rasa best la kot sbb surprise ko dapat rasa apa
aku ada dapat rasa rumput.haha
mmg terus buang la
lps tu aku tgk kat ig, dorang jual sekotak rm40
hurmm sekian cerita gula2 mahal,mainan budak2 zaman sekarang
alahai anak
aku bagi je cuba,sbb beli kat kedai bebas cukai kan
lps tu aku bayar half je,half lagi kena pakai duit sendiri
beli sbb nak bg anak rasa main je,lps ni mmg tak boleh la nak beli lagi.haha

 

Singgah Lunch @ Restoran Aroma Kampung, Kg Baung, Kuala Berang

hello blog,
dari batu bersurat kami gerak balik
mmg niat nak singgah lunch di terengganu
tapi tak tahu nak lunch mana.haha
so masa isi minyak dekat petron kuala berang laki aku tanya cashier kat petron tu
adik petron tu kata kat sini
so jom la kita
alhamdulillah kedai yg best,murah,sedap
dan kedai yg agak glamer di sini rupanya
tq3 adik cashier petron




ikan baung masak tempoyak 
sayur campur
salad
ulam2,budu
haziq hazeera makan ayam goreng
kerabu mangga







menu yg best
sedap
murah
mmg patut pergi sini kalau singgah di kuala berang

 

29 March 2018

Batu Bersurat Terengganu @ Kg Buloh,Kuala Berang

hello blog,
lalu kuala berang
jom la singgah batu bersurat









tgh dgr penerangan dari staff bertugas

hurmm menarik gak tempat sejarah kan
anak2 sekarang dah kurang minat sejarah
jadi bagus gak bawa g sini
mak aku mmg suka tempat2 macam ni
ok jom gerak balik
 
Related Posts with Thumbnails

Photobook