30 March 2018

Bean Boozled a.k.a Gula-gula mahal

hello blog,
ok dah lunch ikan baung
jom lakita balik
jalan lpt lengang
yela hari rabu kot
cuaca ok


ha cantik tak awan aku snap.huhu
singgah solat,makan bekal cemel cemelan





ok dah jom balik
alhamdulillah kul 8.00malam sampai sg buloh
sempat la magrib di rumah




budak gembira dapat beli bean boozled
ya ampun mahal gula2 ni oi
rm23.90
aku bayar 13.90 je,lagi rm10 aku suruh hazeera pakai duit dia sendiri
sbb dia yg nak kan
dia tahu sbb penah tgk dekat youtube
aku tak penah tahu kewujudan gula2 ni.haha

malam tu terus main




alahai permainan tu kita kena pusing roda tgk kita dapat gula2 warna apa
lepas tu amik dan makan gula2 tu
1 warna tapi ada 2 perisa
contoh warna coklat ada rasa coklat dan ada rasa makanan anjing
kalau dapat rasa mknn anjing tu kita buang la sbb tak sedap
gitu je main dia
biasa2 je bagi aku yg dah tua bangka ni
kanak2 main rasa best la kot sbb surprise ko dapat rasa apa
aku ada dapat rasa rumput.haha
mmg terus buang la
lps tu aku tgk kat ig, dorang jual sekotak rm40
hurmm sekian cerita gula2 mahal,mainan budak2 zaman sekarang
alahai anak
aku bagi je cuba,sbb beli kat kedai bebas cukai kan
lps tu aku bayar half je,half lagi kena pakai duit sendiri
beli sbb nak bg anak rasa main je,lps ni mmg tak boleh la nak beli lagi.haha

 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook