XM

28 Mac 2018

Aktiviti BBQ di Rumah Peranginan Persekutuan Tasik Kenyir

hello blog,
balik dr air terjun
semua pakat berehat
mak aku penat terus tdo
haha
yela jalan ke taman herba,naik tangga ke air terjun
dari pagi dalam kul 8 gitu
kul 2.30ptg baru siap ketiga2 aktiviti
taman herba,kayak dan air terjun



naik ke banglo merawan

ok dh ptg.jom bbq

aku dh perap dari smlm

lps tdo dan rehat
laki aku bgn dan terus set up tmpt bbq






ok siap
jom makan!





ikan bawal emas,rm6.90

laki aku je yg bakar semua
aku makan je
haha
eh sekor ayam,3 ekor ikan
tu pun tak abis makan
simpan wat sarapan esoknya
semua bahan basah belikat nirwana kuala berang
blander,lesung,rice cooker,semua lengkap ada kat RPP tu
 

1 ulasan:

Cik Nor berkata...

alahai..bestnya bbq..:)

Related Posts with Thumbnails

Photobook