XM

23 Mac 2018

Dating @ Ayn Zam Zam Restaurant Encorp Strand Mall

hello blog,
alkisah kete tak boleh start
ape ntah problem
jadi jom la hantar workshop
lps hntr kete nak balik umah
tetibe adik aku tel ckp nak bawa haziq hazeera g kfc dekat the store
aku tak bawa haziq hazeera g workshop sbb ptg tu dorang ada taekwando
jadi sbb adik aku nbak bawa haziq hazeera keluar
so mak pak g dating jap


makan sini

selpie laki bini

tak ramai org pun kedai ni


nasi arab.sedap
harga bole tahan mahal
oi order satu je,sbb aku takut aku makan tak abis kalau order 2


teh arab,sbb campur dgn daun pudina

hurmmm sedap wei nasi arab dia
tp harga pricey la sikit
sekali sekala boleh la
dah la dating kejap je
sbb laki nak g badminton malam tu
ceh laki aku lps kawen dating kejap je ye
hurmm begitula kehidupan.hukhuk
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook