14 March 2018

Kuew Teow Kungfu,Prosperity Burger,SR,Cath Kidston

hello blog,
gambar2 random



ni gambar masa nak g kolam air panas
adik aku tu beria nak ikut g kolam air panas
sekali dia g sana ramai cina berlenggeng,terus tak jadi mandi
dia duk tepi amik kan gambar je.kah3

teh tarik dan nescafe tarik satu!

makan kat restoran DD Dapur bandar baru sg buloh

atasnya ada gym,anak2 taekwando,aku makan
kuew teow ladna ke kungfu ek,lupa plak aku

prosperity burger
tp yg ni rasa lada hitam yg terlalu kuat daa

anak2 nak SR plak

beli 2 slices je.hukhuk

berangan nak beli ni
so snap gambar dulu
dh beli dah pun.hahaha

jom makan

 

2 comments:

Hans said...

hari2 makan sedunia nih

mrs adam said...

hans,
syhhhh jgn la bgtau org kita mkn byk.haha

Related Posts with Thumbnails

Photobook