19 March 2018

Bila Papa Outstation

hello blog,
first time setelah kawen hampir 11 tahun laki outstation
selalu aku je keje luar a.k.a kursus tinggalkan laki dgn anak2
kali ni laki plak kena outstation
ala kat jb je pun

ada  ke dah smpi jb dia post gambar kedai favourite aku
hahaha

taraaa.mama kena hantar haziq g sek
6.45pagi mesti kuar tau
sbb kena ada by 7.13 di sek
klu tak kena tulis nama

survive day 3

singgah kedai kabin,nmpk ada madu ni,ingat nt nak beli sbb tu snap gambar

ha balik taekwando singgah mcD

dah bertahun tak makan mcd oi


pepagi lps hntr haziq g kedai kabin tapau roti canai

beratur tgu aiskrim


dulu kan ada isu pasal mcd tu
sbb tu dah lama tak g mcd
tp lps tu kan ada kuar tv pasal mcd ni,penerangan semua
kita dah yakin baru la g semula
owh tu hari rabu kena hantar anak2 taekwando sendiri,balik taekwando singgah mcd sebelum amik adik aku balik keje
hurmmm mama survive papa outstation isnin-khamis
phew
*plg mencabar ialah kena keluar hntr haziq 6.45pagi
which is aku tak penah buat lagi b4 laki aku outstation
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook