12 February 2013

Menonton GoKart @ Cyberjaya

hello blog,
tempat main gokart ni dekat ngan taman tasik cyberjaya
lepas main kat playground encik adam ajak g tgk gokart ni plak

keje aku mcm biasa la snap gambar anak2 aku ler

hazeera nak buat ape tu ha

lamanya gokart nak mula

hazeera pinjam baju haziq,sebab nak seragam katekan.huhu

mana gokart ni

hari nak ptg ni

snap sesaje

beria menunggu

ha tu dia

laju tu

mama pon pakai baju merah


ish aku tak minat la gokart tu
tgk2 boleh la
dah la mahal
pas tu aku tgk mcm kete kokak je.haha
bole la sekali sekala bawa anak tengok2

 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook