XM

04 Februari 2013

Senarai kedai makan@Lokas Makana Puchong

hello blog,
disebabkan makan berdua je
kita tengok dia,dia tengok kita
baik aku tulis senarai jap
taraaa,aku dah tulis dalam hp,
meh aku tulis kat sini pla,senarai kedai2 makan yang ada di lokas makana,setakat december 2012 ler.
*ooo la la tasty-western cuisine
*claypot&sizzling
*nasi campur asam pedas mak besah
*mr kebab dan roti kacang pool
*My nasi ayam
*aneka sup @arza corner.com
*don's char kuew teow
*magika ikan bakar
*teduri tomyam
*fine thai and kelantan cuisine
*mee kuah ketam
*tau bakar,sotong&kangkung-bobo sengkuang
*roti canai&nasi lemak
*otak-otak che mat
*old skool sengkuang calit
*burger hot dog
*bubur nasi
*steamboat rm1
*waffle station
*aneka mee
*burger bakar
emmm yang aku bold kan tu dah penah try,yang lelain tak penah
dan ada gak yang tak bukak petang/malam
aterr aku mmg pergi sini masa dinner je le
ok dah siap taip,jom layan gambar

bil air

kedai2 yang depan meja aku

nasi goreng jawa?ntah ape2 laki aku order

otak2 che mat,peh ni mmg sedap.kitorang abiskan sebakul ni.haha
dah  la dpt harga diskaun

teka mana aku punya air

char keow teow.bole la

snap skit gambar otak2 ni

bayangkan laki aku dan aku dah makan nasi grg n keow teow tu
tambah lagi ngan otak2 ni sorang 6
tembolok sungguh!
dah makan lepas tu menyesal gemuk.ish.


 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook