19 October 2011

Taman Tasik Cyberjaya

hello blog,
aceceh beria balik dari kelas kat PJ pergi ke cyberjaya makan2 pas tu bawa anak ke taman permainan
encik adam dengar cerita dari kawannya pasal
Taman Tasik Cyberjaya ni so dia pun beria cari
dekat ngan Majlis Perbandaran Sepang
tak sempat nak explore semua tempat sebab pergi dah petang
setengah jam je di situ
lain kali baru nak explore tempat2 dalam TT Cyberjaya ni
baru lagi...
jom layan gambar
kawasan luar,amik gambar dari car park

jambatan masuk,gambar dari jauh

papan tanda
tengok tu ada banyak tempat
Menara Tinjau
Pulau 'Wind Chime'
Taman Halia
Tempat berkelah
Jeti

papan tanda *lagi*angle lain eh

tasik dari jauh

pusat informasi(semua gambar dari jauh ye)

nmpk tak tasik cyberjaya tu

3 kesayanganku

hooray!taman permainan yang besar

tasik ni ada ikan
*bole bagi ikan makan ye

papan tanda yang lain,dekat playground
maklumat yang sama

besar dan best
gelungsor yang pusing2 dan besar pun ada(macam tuk kanak2 dewasa)

hazeera tengah cari abang lari ntah ke mana

ni tinggi ye haziq tak boleh try

tasik di tepi playground

hazeera nak naik kuda la

bila orang nak amik gambar dia tengok lain daaa

baru la dapat snap gambar dia.kehulur kehilir

nampak tak gambar haziq.susah tul n ak amik gambar dia

ok dah pukul 7 harus la balik ye
setengah jam dah sampai puchong
bawa tak laju pun
tol RM1.60
tibe2 je cakap pasal tol.haha


nota kaki:lain kali boleh g lagi.yeay

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook