22 October 2011

Mengidam Apam Polka Dot

hello blog,
ok ni bukan mengidam sbb pregnant
tapi mestilah mengidam sebab ngada2.haha
yela ramai beno orang buat apam polka dot ni
aku pun terasa nak beli
tapi kalau beli min 100 biji,sape pulak nak makannya
dah la encik adam ni tak berapa suka benda manis2 ni
so aku pun decide beli masa kat kampung
kat kampung ramai2 makan



order di fb apam d'sara

comel dan sedap ok!


owh harga biasa 100pcs RM30
tambah RM10 untuk kos pos
tapi aku tgk kat kotak pos tu cas dia rm12 lebih
apa2 pun apam ni memang sedap dan comel
siap ada inti lagi


nota kaki:makan ngan makcik2 yang rewang umah aku(umah mak aku)

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook