18 October 2011

Mee Udang Mak Jah@Wangsa Maju

hello blog,
tengok ni Mee Udang Mak Jah yang glamer di Taiping
baru buka kedai/restoran kat Wangsa Maju

RM12


ewah2 ni encik adam MMS aku
masa tu dia ada kelas kerja kat wangsa maju
aku kat kampung
nmpk kedai baru bukak dia try la
sedap katenya
ntah la bila nak bawa aku ye.huhu
ish terliur tengok
ewah2 harga pun dah macam SR daa,



nota kaki:aku google jumpa restoran ni punya blog--->Mee Udang Mak Jah
p/s:tengok la blog dia ada gambar dan alamat juga no tel kedai ye

2 comments:

ummiarissa said...

besarnya udang...nampak lazat...mesti cuba!

mrs adam said...

saya pun belum pernah rasa.hehehehe.nak cuba la,harap2 sedap

Related Posts with Thumbnails

Photobook