26 October 2011

Jam Tangan Kanak-kanak,Kuih Lopes dan Rokok

hello blog,
hari ni mari kita letak gambar
owh blog aku ni banyak gambar je
aku dah kurang membebel
ops tak kurang membebel cuma kurang menulis
mahu siapkan assignment maa.huhu


haziq ada 2 jam(ben10 dan thomas&friends),pakai kiri kanan la pulak
owh hazeera pun dua jugak
ewah2 diorang ni semua nak sorang satu,tak nak kongsi.ayoyo
abaikan background umah yang bersepah ye.huhu

kuih lopes ubi
makan masa rewang sebelum majlis adik aku
owh sedapnya!dibuat oleh jiran2 ye

rokok yang disediakan oleh tuan rumah (mak aku la tu)
untuk orang2 rewang.ni memang tradisi masyarakat felda ye
owh tapi rokok2 ni ada lebih tu
adik aku tak merokok,laki aku tak isap rokok murah2 ni
ntahla aku rasa mak aku bagi kat tuan rumah majlis seterusnya (kot)

sekian bebelan random dan ringkas,


nota kaki:entry ntah ape2.huhu

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook