03 October 2011

Facial @ Serenity Skin Theraphy

hello blog,
owh sudah bulan oktober
aku asik je tangguh entry facial
teruk sey
ok jom cerita pasal facial bulan 5 dan 6 yang lepas
di Serenity Skin Therapy Amcorp Mall
pakai produk Thalgo
best la jugak..dah murah saje..RM54 untuk 2 sesi!
perhatian ye RM27 satu facial adalah sangat murah
sape yang tak nak.huhu
semua proses2 dalam facial ada ye,termasuk extraction dan penggunaan mesin
face massage termasuk jugak ye
owh aku tak tahu la nama2 mesin itu..huhu


serenity dari kejauhan

depan tempat facial ada Popular

facial dengan adik kedua aku

kawasan sekitar

serenity dari dekat skit

barangan Thalgo

bawah tu mesin ape ntah
sejuk ke bila letak kat muka

snap gambar produk2 facial lagi

antara mesin yang digunakan


aku tak ade amik gambar sebelum facial daa.huhu
asik lupe saje
gambar selepas facial ada,tapi malu ai nak letak*kurang cun*huhu
apa2 pun dengan offer dari everyday kupon
daku dapat buat facial tiap2 bulan.lalalala
owh nanti aku cerita facial bulan 7 dan 9 pulak ye
pun guna kupon everyday.com
eh tiap2 bulan beli kupon daa..
apa2 pun kupon2 ini sangat menguntungkan ok!*serius*
sekian bebelan isnin,



nota kaki:aku ada beli kupon laser treatment.best2!

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook