XM

07 Oktober 2011

Taman permainan untuk dewasa?

hello blog,
alkisah anak2 kecil asik je la kena g tmn mainan
hari ni aku nak tayang taman permainan yang aku suka
sebab orang dewasa sekali leh bersenam

gambar hiasan.huhu

orang dewasa punya.kanak2 nak menyebuk la pulak

benda macam ni aku suka

aku suka pun tak boleh guna selalu
sebab nanti bila aku senam haziq n hazeera nak ikut sama
kalau kat taman depan amcorp mall tu banyak benda alah ni
best woo
kat puchong dekat umah aku ada satu je taman yang ada benda alah ni


nota kaki:senam untuk kesihatan

2 ulasan:

Dinas Aldi berkata...

Singgah di sini :)

Seronok tengok taman permainan untuk orang dewasa tu, nak jugak macam tu, hehe

mrs adam berkata...

Thank you singgah dinasaldi :)Taman permainan untuk dewasa tu best,tapi kalau bw anak sama bahaye.hehe

Related Posts with Thumbnails

Photobook