XM

28 Oktober 2011

The Mines Seri Kembangan

hello blog,
ok ni entry jakun
kalau budak2 upm mesti tak heran ini mines.haha
aku baru 2 kali g sini
mana tak jakun.haha
jadi kena la amik gambar ye
owh esok ada facial lagi sekali di sini
yeah boleh pergi lagi.lalalalala
facial@ Facial First

amik gambar-berangan badan macam ni.melampau pulak keberanganan itu

amik gambar kedai angry bird
belikan hadiah adik aku,jam tangan angry bird

owh aku sampai awal,appointment kul 10am
9.45am aku dah sampai so sempatla round sikit2
abis facial kul 12pm,sekali call encik adam dia baru bangun tdo
hahaha.so aku jalan macam anak dara single mingle round2 lagi.haha
eh bagus jugak ek encik adam tertido lambat amik aku.haha

kedai ape ntah aku amik gambar

jual baju baby

rm10 sahaja

nak beli beg skola baru

gambar escalator pun nak amik ke

eh encik adam ni lebih suka pergi alamanda
dari shopping kompleks yang lain
adoi


nota kaki:macam la ada share ngan alamanda

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook