18 October 2011

Dinner@Hadramawt

hello blog,
owh orang sibuk makan kat restoran arab
aku nak jugak
tapi kalau tak silap restoran arab mahal la pulak
tibe2 pucuk dicita ulam mendatang
mydeal buat offer
haruslah beli kupon itu..huhu*tq encik adam
jom kita dinner di hadramawt.huhu
owh entry ni byk gambar sebab aku tak combine gambar2 ni.huhu
scroll gambar cepat2 ye.haha
owh buat cerita bergambar je la ek

haziq n hazeera tunggu order

encik adam sedang pilih menu

pilih duduk tingkat atas,boleh tengok pemandangan malam di tengah KL

press for service*jakun*

haziq.tgk pemandangan di belakang haziq,kl di waktu malam


buku menu*ni pun nak snap.haha

suasana di dalam hadramawt

ramai pelanggan arab ye

parking rm3 sekali masuk(agaknya kot)

abaikan muka tepung gomak aku!hampeh tul tengok cermin tak de putih macam ni.ni mesti salah pencahayaan kamera.haha!

hazeera tengok lain


haziq tengok kamera.hensem la tu

lamb kebab-harga sebenar rm22
*tapi aku beli kupon so mmg jadi murah ye

lamb kabsah*sedap gile!

desser -tak tahu nama
rasa kelapa manis2.sedap
mmg bagus saiz kecik sbb kalau mkn byk muak kot

owh memamg best dinner di sini
makanan pun sedap
mahal pun mmg mahal
terima kasih mydeal buat offer
owh lagi satu cerita menarik
masa tengah makan orang arab sebelah meja kitorang cakap arab ngan encik adam
dia ingat encik adam orang arab
apa daaa.muka laki aku tu muka india la,bukan arab.haha
sekian


nota kaki:skrg ada beli kupon manhattan fish market pulak.haha

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook