10 October 2011

Nak kena saman ke?

hello blog,
haziq ni kan kalau main kete or basikal dia
konon2 maacam orang besar
isi minyak la isi gas ngv la
masuk workshop la
bayar parking la
aku layankan aje
ade satu hari ni dia bawa teddy bear sekali tiga
aku cakap nanti kena saman,haha

ha tengok tu

teddy,lion n kete kuning



eh anak2 aku ni teddy bear bebanyak bukan nak main pun
dah tak nak beli bear lagi la


nota kaki:tak nak beli mainan lagi(utk tahun ni)--->konon2nya la

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook