XM

17 Oktober 2011

Reunion Raya@Melaka

hello blog,
aceceh bukan main lama lagi
baru nak cerita
ni cerita raya kedua
beraya di melaka
umah kawan laki aku
diorang berunion 4-5 orang

dalam kete,papa tengah isi minyak

suruh haziq senyum

haziq tengah batuk,hazeera gambar proper la pulak.bagus!

laki aku,sebelah tu anak2 kawan dia,baju seragam tu

reunion raya la sangat

Adline anak kawan laki aku

haziq bawa botol pergi beraya.haha

anak2 n isteri kwn laki aku

budak2 bermain,ayahnya berborak katekan

hazeera tdo.papa beraya lama sangat

haziq bergurau dengan kawan2

berbual tak ingat pun dia bawa isteri n anak sekali
pandai2 la anak isteri layan diri dirumah orang.haha


1malaysia-melayu,cina,india semua ada sama beraya

semua nak balik,laki aku masih duduk

tuan rumah,suaminya cina muslim

haziq main gate ye!

ok jom balik
mama nak jumpa kawan mama pulak.huhu


nota kaki:lepas tu ke jusco melaka

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook