11 September 2015

Buka Puasa @ Restoran Aman Ijok

hello blog,
seperti yg aku penah ckp
aku buka puasa kat luar kadang2 je
yg ni buka kat luar sebab aku ada tusyen kul 8
so tak bole tidak mmg kena buka kat luar
sebenarnya nk buka kat kedai tomyam lain,student aku kata sedap kat situ(dpn masjid)
tapi kedai depan masjid penuh
so g je la restoran aman ijok ni
(sebenarnya aku takut nak makan sini,sebab signboard dia besar gedabak,takut mahal.haha!)

snap dari jauh daa

hazeera

menu

haziq


tgu makanan lama


ada bekal skit

minuman sampai dulu

nmpk kuih raya tepi orange juice tu,kwn aku buat,xmuat bekas dia suh aku bawa balik makan
so berbuka kuih raya la kita

tomyam n sup dlm kuali

bawah ada api

ooo signboard dia je gah
tapi tak la mahal mana.harga standard je ni.hukhuk
selamat
cuma lambat sampai mknn
lambat aku nak g tusyen tau.
overall mknn ok,harga pon ok,bole la nak g lagi

 

2 comments:

lia ummiirfan said...

banyaknya menu.. bertambah best sebab makan bersama keluarga.. :)

tips susu banyak

mrs adam said...

lia,
xde byknye menu,abis semua tu.huhu

Related Posts with Thumbnails

Photobook