15 September 2015

Shopping raya @ Kenanga Mall

hello blog,
taraa ni dah cite nk blk kg
tapi adik aku nak singgah kenanga mall nak beli baju raya adik bongsu aku
so aku ikut je la
satu gambar pun xde kat kenanga mall ni
yg ada gambar wassap baju2
tapi baju yg dibeli xde diwassap.huhu
ni semua baju2 yg tak dibeli la
aku beli baju raya tambahan utk anak2 n handbag aku aku.haha
yg ni beli tak dirancang
kenanga mall best!aku suka.murah2

yg ni rm79(klu tak silap aku la)

yg ni 29.90

89

69 ke 79


skirt n blouse pon murah
tapi kena pandai pilih kedai la
baju gaun hazeera yg beli kat kenanga mall nt aku tunjuk  ye
kesimpulannya kenanga mall best
walaupon tak sempat explore semua.huhu
nt nak ajak en.adam g la.
 

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook