XM

30 Januari 2012

1st Time Naik ERL

hello blog,
alkisah haziq n hazeera ni tak penah naik ketapi
ketapi ape2 la komuter ke,lrt ke,monorail ke,erl ke,star ke
semua tak penah naik
kadang2 nmpk lrt atau monorail ,aku cakap nanti nak bawa haziq naik
kalau tengok berita pasal lrt ke haziq akan ckp ngan papanya
'haziq tak penah naik ketapi'
wah wah siannya anak aku.huhu
ala mama kecik2 pun naik ketapi KTM biasa tu je
dah kat u baru la merasa naik segala mak nenek lrt tu.huhu
so hari tu nak hantar kwn aku g klia,kitorang pun plan naik erl
dari salak tinggi.hoorey
suka la haziq
eh eh 1st time naik ketapi terus ERL tu!
so haziq n hazeera 1st time naik ERL pada 31/12/2011 yang lalu
sekali...
rupa2nya papanya pun 1st time naik ERL.kehkeh
aku biasa la jugak ERL ni sebab dulu nak g cyberjaya visit adik aku kat sek naik ERL ni
encik adam tak de sebab nak naik ERL ni,so ni sebab nak bawa anak2
1st time la bapak n anak2 naik ERL

nak tunjuk stesen ERL ye

ada plak model tak berbayar tuk blog aku.huhu

3 buah hati ku

1st time pakai pashmina-hentam-je.huhu
haziq ngan beg aunty munirah
*eh nyaris2 nak tertinggal beg ni tau

owh ada banyak sgt gambar pada 31/12/2011 ni
kat kedai mamak,kat ERL Salak Tinggi,kat KLIA
lain2 cerita dan gambar di entry lain,


nota kaki:nak bawa naik lrt dan monorail jugak.tapi tak tahu la bilanya.tahun depan ke tahun depan lagi ke

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook