XM

25 Januari 2012

Loving Couple

hello blog,
hohoho
jom ceriakan hari yang cuti ni tapi smart soleh sek haziq sekolah
adik aku sek ren cuti,cikgu sek men pun cuti
jom ceriakan hari ini dengan letak gambar loving couple.huhu
jgn muntah ye
ni loving married couple.ok la tu.haha

gambar amik sendiri
edit by doktor munirah
owh kwn aku ni tak de keje masa oncall dia edit gambar aku ngan laki aku
yela gambar ni kat galaxy tab dia
*watermark tu aku letak pakai batch editor photoscape
so semua watermark pun kat situ.so sad tutup muka aku yang cun tu.lalala

ni gambar profile fb ku.huhu
lokasi:kedai mamak dekat cheras
*watermark tutup muka haziq plak.haha

ni haziq pakai topi papa
aunty munirah snap gambar ni

owh ngantuknya pagi ni
adalah lebih baik isi masa dengan baca modul dan solat dhuha
daripada tdo ye(peringatan tuk diri sendiri)


nota kaki:hazeera hidung sumbat la pulaks

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook