10 January 2012

Nasi Lemak Sijangkang

hello blog,
owh nasi lemak sijangkang ni sgt sedap!
nasi lemak kukus dengan sampal paru
kalau encik adam suka lauk daging
emm..setiap selasa mesti nak beli kat Pasar Malam Puchong Utama
eh kalau tak salah aku kat pasar malam puchong intan setiap isnin tu pun ada
tapi aku selalu beli kat PM puchong utama la
eh serius sedap dan mesti beli selalu.haha!

dah makan separuh baru ingat nak amik gambar

owh lagi satu tempat yang laki aku suka beli ialah Nasi Kukus Amir
tapi setiap kali beli aku lupa snap gambar daa.haha
nasi kukus amir ada hari2 jual depan OTK

buah pala

ni pulak buah pala dari penang laki aku mengidam
nasib baik la kebetulan ada kawan dia outstation ke penang
tu la dia kirim sekali la,



nota kaki:entry mknn beli

4 comments:

Prettywrite said...

sedapnya..macam2 pesen nasi lemak ni kan..yna teringat pulak dekat nasi lemak kat seksyen 27 tu..tepi jalan jer..kaw betul sambal nya..fuuuh..

mrs adam said...

tu la pasal,kdg2 nasi lemak pasar/tepi jalan lagi sedap dari restoran atau kedai kan.hehe

Cik Ungu Kamila said...

arghhh, nasi lemak my feberet ! hihi :)

mrs adam said...

nasi lemak feveret ramai kan.hehe

Related Posts with Thumbnails

Photobook