27 January 2012

Tutorial Pakai Shawl by Hazeera

hello blog,
hohoho.hari ni kita buat entry tutorial shawl kanak2.huhu
owh ni tutorial by hazeera bukan mamanya ye
tibe2 je blog ni bagi tutorial pakai shawl.biar betul

1.mula2 nmpk mama nak lipat inner n tudung,amikla satu.kan ada banyak mama tak lipat tu.amik satu je.

2.bila dah dapat,bawa jauh skit sebab nanti mama amik simpan pulak,pakai inner tu
*ikutla cara-suka-hati

3.kemudian pakai shawl pulak,caranya hanyal letak je shawl tu atas kepala
*eh senang jugak ek

4.lepas tu tunjuk kat mama,nanti mama selempang kan shawl tu ke bahu
*tak perlu pakai brooch ye,bahaya tajam.ni kan pakai shawl utk kanak2

5.last sekali boleh la beraksi comel sambil tengok tv
*eh ada orang snap gambar saya la.terasa model you

sekian entry tutorial untuk hari ini,


nota kaki:anak2 suka tiru ibu bapa kan.

2 comments:

AnneRaini said...

haha comel jek entry ni...

mrs adam said...

hehe.tq anneraini

Related Posts with Thumbnails

Photobook