XM

19 Januari 2012

Menu @ Alissara Thai Cuisine

hello blog,
ini sambungan entry restoran alissara
jom letak gambar mknn yang kami mkn di alisarra
jap aku tulis ape yang aku ingat

1)tomyam campur-aku pilih
2)kelabu mangga-encik adam pilih
3)lala pedas-adik aku pilih
4)telur dadar-semua pilih


tomyam campur
*kalau yang semangkuk kecik sorang mkn rm10 ke rm 15 gitu la hrga dia
*yang ni ni aku tak tahu berapa harganya.huhu

5)brocolli ngan udang.*dah luak
menu anak2,hazeera mkn udang,haziq mkn brocolli
*boleh pulak mcm tu ye?huhu

kerabu mangga*apesal ntah encik adam mengidam
aku tak reti sgt mkn kerabu2 ni.haha

6)ha yang ni aku lupa nama sebenar dia

ia adalah ikan siakap masak kari hijau
*kat buku menu tu dia tulis green curry chicken macam tu la lebih kurang ayat dia

bawah dia ada api
*ceh hp cap ayam ni mana la nmpk api tu!adoi
sila imagine ye
takut tau nak amik ikan bawahnya ada api.haha*gile jakun

hazeera letak tgn kat dagu tu.ntah ape2.haha

semua clean n clear
*kecuali kerabu mangga encik adam.haha

encik adam kate kerabu mangga dia tak berapa sedap
sebab tak de kacang tumbuk tabur atas dia
ntah aku mana la tahu
sebab aku tak tahu sgt pasal kerabu bagai ni.haha
ikan kari hijau tu sedap gile!semua mkn hirup kuah sampai licin
haziq makan nasi lauk telur n brocolli je
hazeera mkn nasi n udang je



nota kaki:lala dia tak fresh la pulak.*tiba2 teringat kupang fresh muar.glurp!

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook