23 January 2012

Asik-asik kaler air

hello blog,
owh sebenarnya nak save as draft dulu entry ni
tapi tertekan publish la pulak.adoi
owh gambar anak2 aku main kaler air
ok gak aktiviti ni
bukan sekadar main
tapi sambil belajar gak
ECE katekan...
owh dulu awal2 aku kena amikkan air
dan tukar2 air
sekarang haziq buat sendiri,aku duduk je.hoorey makin senang keje aku.haha

hazeera tgk haziq buat mcm mana

ok hazeera pulak nak kaler

kaler sama-sama
*kaler kartun NST je

owh sekian entry saya utk hari ini,



nota kaki:layankan je la,walaupun kadang2 malas

7 comments:

nasha sanza said...

alaa..cutenya..:)

tunz said...

kanak2 sememangnya kreatif

mrs adam said...

nasha sanza,tq.heee

mrs adam said...

tunz,kreatif la kot.sampai2 kdg2 pening layan ke'kretif'an diorang

Syaifuddin said...

wah ! t boleh melukis dan mewarna ..boleh jd mcm sy .. hehe.. pelukis yg tak terkenal sgt ..haha

Syaifuddin said...

biarkan anak-anak dgn dunia nya ..kekreatifan akan terserlah :3

mrs adam said...

syaifuddin,bagi diorang aktiviti kaler2 ni biar diorang tak bosan.hehe.emm pelukis yang tak terkenal sgt ok jugak tu

Related Posts with Thumbnails

Photobook