13 January 2012

Buat ape dalam khemah tu?

hello blog,
owh mak su haziq kan ada khemah
eh hari tu dia kate nak bagi haziq khemah tu
tapi dia sayang lagi kot.huhu
lagipun kalau bagi haziq mesti encik adam bising
dia kate umah sepah.apa daa
ada anak mestilah rumah penuh dgn barang anak2
kalau tak nak sepah tak payah ada anak.haha
so kalau balik kampung mestilah haziq main khemah tu
buat macam khemah sendiri
antara aktiviti si haziq dan hazeera dalam khemah ialah :

tgk youtube
*eh tengoklah muncung hazeera tgh nyanyi lagu tu.haha

hey haziq bawa netbook mama masuk khemah ye?


selain bawa netbook masuk khemah
barang2 mainan pun dia masukkan jugak
dan juga buku2
owh kadang2 tu siap pasang lampu
eh lampu ape ntah ,lampu mainan adik aku la tu
owh adik aku yang bongsu ni tak matured tau
dah darjah enam tapi masih kebudak-budakkna
adakah kerana anak bongsu?adoi
tapi kadang2 aku suka gak sbb dia adalah babysitter terbaik utk anak2ku
kalau balik kampung aku selalu ngadap netbok 24jam,makan,mandi dll anak2ku tu adik aku yang uruskan
haha.gile pemalas kalau blk kampung
selamat tak de mak mertua.huhu


nota kaki:kadang2 merajuk pun masuk khemah

10 comments:

illafira said...

anak buah pun ade khemah gak.. dlm khemah tu ade mainan dia.. kalo nak main .. automatik dia masuk dlm khemah tue..

ayuna ayuni.. said...

suka....nak jadi kanak2 balik~~~

;)

mrs adam said...

illafira,senang kan ade khemah diorang sepahkan kat dalam khemah je.hee

mrs adam said...

ayuna ayuni,masa sek nak jadi kanak2,masa dah dewasa nak jadi macam budak sek.heee

Eza Boom Boom :) said...

bestnya masuk khemah! Heee, lama dah tak pergi camping :).

Singgah sini blogwalking. :)

NURULHANIF said...

sy pun nk bli jugak kat ank sy.. comel kn.. :)

fieda said...

seronok anak2 kalau ada khemah mcm ni..kira mcm umah dorang la..

mrs adam said...

eza boom boom,a'ah kan best khemah,masalahnya khemah bdk kecik ni kita dewasa tak muat.haha

mrs adam said...

nurulhanif,beli la satu tuk anak..mesti dia seronok :)

mrs adam said...

fieda,a'ah kira mcm umah diorang la,tmpt main dll

Related Posts with Thumbnails

Photobook